Lliuraments i enviaments

A Barnaprint pots introduïr la teva adreça de lliurament de la teva conveniència a on vulguis que fem l'enviament de la teva comanda. Recomanem que sigui una adreça a on hi hagi algú per rebre la comanda; igualment, rebràs un enllaç i número de seguiment del teu enviament perquè puguis gestionar amb l'empresa de missatgeria tot lo relatiu al teu enviament.

Temps d'enviament:

  • Espanya península i Illes Balears: de 24h a 72h.
  • Illes Canaries, Ceuta, Melilla, Portugal, Andorra i Gibraltar: de 24h a 96h.
  • El lliurament a destí l'efectua l'empresa de missatgeria externalitzada entre les 8:30 hi les 19:00 h, no sent possible per part nostra concertar una hora de lliurament específica. 
  • El temps d'enviament en cas de comandes de més de 100 kg i/o voluminoses es pot veure ampliat.
  • Tots els lliuraments es fan en dies laborables de dilluns a divendres, i queden exclosos tots els dies festius, dissabtes i diumenges.

Els terminis de trànsit i forquilla de lliurament no depenen de Barnaprint sinó dels estàndards imposats per les empreses de transport.

Durant els dies anteriors i posteriors a BlackFriday, CiberMonday, Nadal i Cap d'Any els operadors logístics (enteneu-vos empreses de missatgeria) poden presentar saturació per l'augment de volum de lliuraments de les compres online. Si us plau, pren en compte aquestes incidències per realitzar les teves comandes amb prou previsió de temps.

Seguiment d'una comanda:

Pots fer el seguiment de la teva comanda des de la teva àrea de client > històric i detall de comandes

Un cop hàgim sol·licitat la recollida de la teva comanda, canviarem l'estat de la comanda a " Preparació en curs " i carregarem en els detalls número de seguiment i enllaç perquè puguis fer seguiment de l'enviament un cop l'hagin retirat. Aquesta informació s'ha d'aclarir que és externa i dependrà exclusivament de l'empresa de missatgeria.

Quan la teva comanda hagi estat retirada de les nostres instal·lacions actualitzarem l'estat de la teva comanda a " Enviat ".

 

Adreça de lliurament:

Assegureu-vos que heu completat tots els camps correctament (nombre de pis/porta, número de telèfon, nom del destinatari, codi postal, etc). La major part de les fallades durant l'entrega són causades per errors en les adreces mal indicades.

Informació útil subministrada per les empreses de logística:

  • Els lliuraments no sempre s'efectuen dins dels domicilis particulars, se solen entregar a la porta de l'immoble.
  • El destinatari ha de ser present el dia del lliurament: els paquets es lliuren contra signatura i/o segell
  • A tots els enviaments 24h – 96h rebràs una notificació de seguiment del teu enviament. Aquestes notificacions s'envien a l'adreça de correu electrònic i/o al número de telèfon mòbil del contacte que fa la comanda.

 

Canviar adreça o mètode de lliurament:

Podràs modificar la teva adreça o mètode de lliurament totes les vegades que vulguis ABANS de fer el pagament de la teva comanda. Un cop fet el pagament i gravat la comanda, no serà possible modificar ni el mètode de lliurament ni l'adreça que hagis indicat a la teva comanda.

 

Absència durant el lliurament:

En cas d'absència a l'hora del repartiment, contacteu directament amb l'empresa de transports per acordar una nova entrega.

Quan es tracti de palets o enviaments voluminosos, les despeses per segon lliurament seran facturades al client.

Qualsevol paquet no reclamat en 5 dies serà tornat a Barnaprint. Podràs posar-te en contacte escrivint info@barnaprint.es per recuperar la teva comanda. Tingues en compte que es carregaran noves despeses d'enviament (les originades per la devolució del paquet + les noves despeses d'enviament encara que la comanda estigués originalment bonificada amb enviament gratuït). Després de 10 dies sense resposta, la comanda pot ser destruïda sense dret a cap reclamació per part del client.

 

Reclamació de qualitat:

Paquets danyats: recorda revisar l'estat del paquet en el mateix moment en què se t'estigui fent entrega. Si el paquet està malmès, has d'exigir al transportista que ho indiqui directament a l'albarà oa la PDA abans que signis la recepció. Sense aquesta indicació no podrem gestionar cap reclamació.

 

 

Preu de les despeses d'enviament:

Les despeses d'enviament són sense càrrec al client, que no vol dir que siguin gratuites, en totes les comandes amb adreça de lliurament a Espanya Península per un import igual o superior a 23€ + IVA.

Els enviaments a les Illes Balears, Illes Canàries, Gibraltar, Ceuta, Melilla, Portugal, Andorra o Gibraltar no se'ls pot aplicar cap excepció d'enviament i el preu es calcularà en funció de l'adreça de lliurament i pes de la comanda total.

En els casos provats de que no es pugui lliurar una comanda per absència en els tres o més intents de lliurament o per adreça incorrecte, Barnaprint podrà carregar al client tant les despeses d'enviament inicials com les addicionals generades per un segon enviament.